Bland det värsta

Sitter här och är så sjukt sugen på cola och pop corn. Allt finns här hemma, men det är måndag. Ska vänta nästan en hel vecka för att få dricka, äta något sånt.

Visst jag synda lite idag.
Jag och min moster träffades för att prata och käka lite lunch.
Vi käka på P2, riktigt god mat, tog lax, potatis, hollandäs sås och sallad. Laxen var nästan snuskigt god. Jag och min kräsenhet på mat. Men nästan 10 av 10 fick den.
Tog kaffe och prata av oss en del. Sedan säger min moster en bra sak: - Gud vad gott med slagstaglass. Ja säger jag utan att tänka att jag inte borde käka det. Men vi åkte ut ditt och tog en varsin glass. God var ju den så klart.

Men nu till det värsta. Mer mat idag ska jag inte käka, men känner lite sug i magen. Jag ska ju ta min så goda shake sen som säkert smakar riktigt illa som alla dom där gör.

Vill ju inte se ut så här längre så får ju skylla mig själv.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0