Champagne

Är nu hemkommen efter en dag med paketöppning, mat, skratt och härligheter.

Blev först hemma hos min moster där, moster, kusiner, morbror, mosters "sambo" och kusins tjej och självklart jag och bror.
Blev som vanligt massor med skratt, musik, spel, julklappar, god mat/dricka och sånt som tillhör.
Sedan begav jag och bror oss till Skogstorp.
Där vi skulle fira vidare denna julafton. Det var ute hos pappas sambos bror. Med barn och andra trevliga människor. Paketöppning även där.

Har fått en massa roliga och fina saker. Jättenöjd över allt.
Speciellt vinylspelaren, hårprodukter, vetekudden och en klänning.
Tack till alla. I morgon ska vi fira lite mera hos min far med bara veg. mat.
Utgång på kvällen.

Sitter nu här hemma med S och dricker champagne. God jul får man väl lov att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0