Färga håret

Nästa vecka har jag en tid hos Jonna.
Ska upp till Stockholm och bli fin i håret igen. Har en riktigt snygg utväxt.
Blir samma som förra gången, blev så sjukt nöjd.

Nu vill jag bara att mitt hår ska växa fort och bli långt.
Drömt om att det är långt tre gånger på kort tid, så vaknar man upp och det är lika kort.
Men det är bara att vänta.

Igår var jag på stan med Åza, blev käk, en tur på stan, skratt och prat. Alltid lika kul att få träffa henne.
Sedan blev det bio med Charlotta och Linda, blev Breaking down. Så där om jag får säga det själv. Väldigt utdragen. Men det var riktigt kul att få träffa dom igen. Har inte blivit så ofta på senaste tiden. Men saknar dom små liven. Tack för en underbar dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0