Funderar

Det som kan vara lite jobbigt med att ha en blogg är att man har absolut ingen aning vilka som läser, man ser hur många unika och hur många sidvisningar.
Ibland kan det ex. vara 35 unika men 70 sidvisningar, då har en eller flera varit inne flera gånger.
Man skulle på ett sätt vilja veta men ändå inte. För jag skriver ju ända som jag alltid har gjort, ända sen jag börja skriva på denna blogg.
Men många är nog bara "nyfikna" på vad jag ska skriva? Vad jag gjort? känner? mår? gör?
Men som min goda vän Åza var smart nog och gjorde, ska nog jag också göra. Hon köpte en "dagbok". Där kan man verkligen skiriva ALLT. Här kan inte man inte skriva allt. Men jag skriver mycket iaf.


Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

fia svarar: ja precis, åå va fint!

2011-12-12 @ 20:05:43
URL: http://systrarnabackstrom.se
Postat av: awza

Jaa! Köp en dagbok =)

Det blir typ som terapi för dig själv :P

2011-12-13 @ 12:06:17
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0