Ala moana

Nu är det min (Sofia) tur att få skriva lite på vår resedagbok.

Det är alltid lika svårt att börja skriva men när man väl börjat är det bara köra tills det tar stopp.

Igår var inte vädret på vår sida så vi bestämde oss att ta en taxi bort till ett stort köpcentrum, vad passar inte bättre än att gå runt och bara njuta av alla affärer när det är dåligt väder.
Blev allt från Victoria Secret till Forever 21 och ett antal andra affärer.
Shopping blev det för oss båda två. Jag fick hem ett par skit snygga Converse skor (i färgen petrol), några parfymer, strumpor och annat smått och gott. Mycket nöjd över allt. Lotta fick även med sig några parfymer hem.

På köpcentrumet fanns ett stort Food Court som vi stanna till och käkade på.
Blev god asiatisk mat, - Friterade räkor i honung, nudlar och vårrullar. Men det bästa av allt var den så kallade ”framtidskakan” på engelska heter det fortune cookie. Bara positiva ord fick vi båda två. Det är förmodligen bara positiva ord på alla men i alla fall.

Resten av dagen blev att ta det lugnt och bara ligga och läsa på rummet.

Senare på kvällen åkte vi in till själva stan med Lottas pappa. Blev en tripp till Mac butiken. Så nu är Lotta en glad och nöjd ägare av en Macbok. Välkommen i klubben får man väl säga.

Som vanligt somna vi någorlunda tidigt och vakna nästan med tuppen.Fint väder idag, det innebär poolen för våran del idag.

Bättre sent än aldrig skickar vi med lite bilder på rummet.


Kommentarer
Postat av: Becca

Åhhh va jag längtar tillbaka :D

ala moana shopping center här ser jag ;) Min moster jobbar på en frisör salong nära ala moana ;)

vi va där i 20dagar... så fett awesome :D



va ni på Duke´s??

2011-02-28 @ 21:56:50
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0