Irland 28 - 31 maj

Nu är det bokat. Blev en väldigt snabb Bokning. Vi prata om det för knappt två veckor sedan och nu är det spikat och Klart. Även hostel har vi fixat. Hinner vara hemma 20 dagar sedan Åker jag igen. Inte helt fel.

Kommer bli fullt upp de 20 dagar jag är hemma. Typ flytta och ha födelsedag. Lite annat smått och gott. Annars dessa dagar har jag varit hos min mor och städat hur nästan 1,5 rum. Ett till sen kan man börja med att städa och spakla, Sedan tejpa, sist men inte minst måla. Börjar med att måla sen får jag se om jag ska tapetsera.

Har även börjat träna på riktigt nu. Börja äta lite bättre. Eller iaf äter mindre onyttigt. Blir förmodligen träning på lördag med. En bättre dag idag och det känns skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0