Sushi-bio-krogen-efterfest

Vilken kväll. Jag trodde att det skulle bli en lugn kväll med sushi och bio. Visst blev det sushi och bio. Men lite mer än så. Blev det också. Jag och Lotta börja kvällen med att käka sushi efter det blev det bio, vad filmen heter kommer jag inte riktigt ihåg men tror den började på S, men den där grott filmen. I så mycket 3D att hurr för. Efter filmen hörde Annis av sig så vi gick och mötte henne på vägen och sedan bar det av till hå'pes. Först satt vi med två stycken. Sedan tre nya. Kvällen blev bara bättre och bättre. Från vardags klädsel och knappt något smink satt man och hade det roligare än aldrig förr. Det skulle bli efterfest med de där grabbarna men vi sket i det och fick skjuts hem istället. Jag och annis släpptes av här på norr, men där slutade inte kvällen. Jag följde med Annis på efterfest hoS henne och hennes kille. Blev skumpa och redbull vodka. Jätte härlig efterfest. Nu ligger jag. I sängen och ska sova förberda mig iför en riktig fest i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0