Vilken dag-kväll-natt-morgon

Igår, vilken dag.
Börja med att städa lägenheten, köket, toan, vardagsrum och allt som tillhör detta.
Blev klar efter någon timma, åkte och handla med Lotta och Linda till min födelsedag, så nu är det klart. Bara drickan, men det ska jag kirra i morgon.
Blev att lämna av Linda hemma hos sig, då var klockan ändå runt 18.00 tiden.
Jag och Lotta skulle hem till mig, men kände för att åka runt och åka bild med högvolym.
Så det blev en tripp till Donken i Strängnäs, blev lite fram och tillbaka, men tillslut så hitta vi.
Blev en drive in, käk i bilen, mycket mysigt.
Sedan så åkte vi hem till Eskilstuna, stanna en snabbis hos Lotta och sedan vidare till Linda för att hämta upp Malin.
Blev prat med brudarna en snabbis innan vi åkte vidare till Statoil, där hade vi det lite skoj, åkte efter en volvo med grabbar i och lyssna på hög-hög volym.
Sedan bar det av till Malin, blev vin för Lotta och Malin, jag skulle få köra. Men det gjorde inget.
Var en så himla trevligkväll, blev väldigt seriöstsnack, men det var väldigt skönt att prata om de.
Vid 03.00 började man bli trött och hungrig, så vi tar en tripp till västerleden, in till donken och käkar lite mat.
Så spontana grejer man gjorde hela dagen.
Vid ca 05.00 är jag och Lotta hemma hos Lotta för att sova. ca 3 timmar innan man skulle upp.

Nu sitter man här. Man är så jäkla glad för igår. Vilken start på en super födelsedag.!!


Kommentarer
Postat av: Vaia

GRATTIS PÅ 22 ÅRSDAGEN Sofoúla,Solen skiner precis som du brukar göra.Ha en underbar fin och trevlig dag!.Älskar dig <3<3

2011-05-06 @ 13:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0