Just det

Jag kom precis på att jag har inte nämnt någoting alls om detta.
Inte för att det igentligen någon som kanske bryr sig eller så.
Men i morgon fredag, då har jag varit vegetarian i 3 veckor.

Fick för mig innan Grekland någon gång att jag skulle testa.
Och så fick det bli, jag har syndat en gång. Det blev när jag jobbade frukost i söndags, jag kände lukten och nästan smaken av bacon, så jag tog en remsa och njöt som bara den.
Men annars har jag varit duktig.

Skulle testa en månad, så en vecka kvar. Men kanske fortsätter.
Men då kommer jag nog käka fisk och skaldjur. Kan inte vara utan thailaxsoppan eller suschi!!
Sen kanske kött någon gång ibland. Typ på julen. Men jag får se. Jag ska inte säga eller bestäma något.
Jag käkar ju inte djur för att jag inte vill, för att det är en kul grej.
Och med det ska jag nu ner och käka spenatsoppa med ägg som jag gjorde igår. MUMS för magen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0