Ny vecka - Nya möjligheter

Sitter och skriver ett CV.
Har haft tre jobb, aldrig sökt till något av dem, aldrig riktigt haft ett CV eller änns gått på intervju.

Har turen att få hjälp av Charlotta, har skrivit och trixat lite nu ett tag.
Det är ju inte lätt att så kallad sälja sig själv. Men det är ju bara överdriva lite. Kanske inte allt för mycket, för det kommer ju fram isf.

Har skickat det till Charlotta nu, så hoppas jag att det blir klart idag så jag kan börja söka lite jobb.
Känner att det är dax för att jobba nu, flytta till eget och börja ett nytt riktigt liv.

Lever lite på "moln" ibland. Men nu börjar de märkas att det inte riktigt går längre. När plånboken inte är så där fin och tjok längre.
Undersommaren ska man leva lite över sina gränser, resa, leka, umgås med nära och kära.

Ska söka jobba i Eskilstuna, Stockholm, Västerås och Strängnäs har jag tänkt. I Eskilstuna finns det inge jobb som jag är sugen på. Men ska kika sen igen, det är ju måndag idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0