Grekland 2011

Nu är man hemma efter två veckor i Grekland hos släkten.
Det har varit riktigt kul samtidigt som man längtat hem.
Jag har träffat en massa släktingar, en hel del sysslingar och massa andra som tillhör släkten.

Mat, värme, kärlek och omtanke har man verkligen inte fått för lite av.
Träffa min gudfar som jag inte träffat sen jag döptes i byn för 21 år sedan ungefär.
Han är verkligen en sån underbar och omtänksam gudfar. Så en ska vara.

Jag och Lotta sola och bada några gånger i poolen som låg inte alls långt ifrån där vi bodde.
Vi var väl där ca 4-5 gånger bara. Så lite färg har man fått, men inte alls överdrivet mycket.

Kan nog inte mer än att säga att till släkten kommer man att åka flera gånger. Om inte varje år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0