Hungrig men...

Sitter och vill verkligen ha pizza, men jag är för lat för att gå ut en gång till. Plus att jag mår så sjukt illa.
Har sovit mindre än 4 timmar, gick upp halv 6, jobba 7 timmar. Vet inte om det kan vara det som gör att jag mår illa också. Sovit dåligt, trött och inte äkat så bra idag.
Lämna bilen hos pappa efter jobbet, följde med upp och fika och prata lite.
Tänkte köpa en pizza på vägen hem, men klockan var inte så mycket.
Har inte käkat sen 13 tiden, en våffla.
Sen vid halv 8 käka jag en macka..

Ska nog ner och prata med mamma, en pizza som i namnsdagspresent.
Hade visst namnsdag igår, i Grekland. =)

I morgon är det en jobbig dag.. Inget jag ser fram emot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0