Myshelg

Hur mysig har inte denna helg varit på en skala 1 till 65?
Fredagen blev det först lite jobb i några timmar. Sluta 14 och bara 30 min efter kom S hem från Linköping.
Hela fredagen blev det mys, film, god mat. En perfekt fredag.
Lördagen blev det jobb för mig mellan 10 till 16. Skulle egentligen jobba till 18, men fick sluta tidigare, väldigt skönt. Inte så kul att jobba helg, då vill man bara ta det lugnt och njuta av att vara ledig. Har ju iof varit ledig väldigt länge nu. På schemat som jag nu fått är det inte så ofta jag får jobba helg.
På kvällen blev det jätte, då kan jag säga väldigt god mat. S lyckades väldigt bra med maten.
Är glad att han kan laga mat bra. Mycket smak och bra smak.
23.00 stod det bio på schemat med brödera S. Vi såg Devil in side. Jag som är barnrumpan själv var ju rädd. Hoppa till några gånger. Dåligt slut. Skulle inte rekomendera att gå på bio, men att se den.
Vi kom hem, mera film och somna sent.
Söndagen skulle vi kika på lägenheter. Men det blev ej så. Det kommer ju flera.
Så istället körde vi Walking dead maraton. Från ca. 14 till 23 med lite paus med disk, mat så kom vi in i säsongs 2 mitt.Det blir att fortsätta idag.
När jag sätt reklam för walking dead har jag inte tänkt att: - Åh det ska jag ladda ner och kika på.
Men man är nyfiklen och vill se mera av det.
En fantastisk helg. Massa mys, jätte god mat, jobb och skratt.

Idag blev det jobb, tvätt och nu mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0