Vilken vecka

... och den är inte ens halv vägs.
Jag är så nervös. Var det igår med, även på fredag kommer jag vara det och idag.
Blev jobb i måndags och tisdags. Senare på tisdagen gick jag till en arbetsintervju, ett till cafe.
Med tanke på att det jobb jag har nu ger allt från 10 tim i veckan till 43 tim så måste jag ha ett riktigt jobb, eller ett till så det ger mera. För pengar behövs.
Men det jobbet var ungefär som det jag har nu. Då är jag mycket hellre kvar på Emmas, där jag trivs så sjukt bra. Får baka, göra mackor, lägga upp sallade/mat. Ja allt som ingår i ett cafe.
Så om det hör av sig så tackar jag nog nej.
Varför jag är nervös idag är för att jag ska provjobba på ett annat ställe. S snälla bror M sa att han kände en (mig) när det stället som jag ska provjobba på fråga om han kände någon som behövde jobb. Så jag ska ditt idag och testa jobba lite. Det är en restaurang. Jätte mysig. Käkat där en gång.

I morgon blir det Eskilstuna över helgen, så alla som läser detta säg till om ni har tid. Kommer även höra av mig.
Ska träffa Patrycja i morgon när jag kommer tidigt. Prata en massa skit, som vanligt.
Har massor med andra planer i helgen. Fredagen är jag väldigt nervös för. Ska med och fira S bror och kusin hemma hos hans mamma med hans släkt och familj. Jag har träffat några, inte alls många och nu ska jag träffa typ alla samtidigt. Ska bli kul, men blyg som man är så blir man ju lite nervös.

Även denna vecka blev det lite bakning. Denna gång chokladrutor.
Vi bakar väl någon gång i veckan, gott och trevligt är det att baka.
Dessa blev riktigt goda. Hälften cocos och hälften strössel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0