Regn

När man sitter inne så tänker man och det är något jag måste göra nu.

Som jag skrev i mitt tidigare inlägg.

Det måste inte göras något nu, men väldigt snart.

Jag vill verkligen börja träna igen. Det var allt för länge sen jag hade det som en helt vanlig rutin.

Gick ner efter skolan flera gånger i veckan.

Vill inte och orkar inte se ut så här heller.

Måste få en slags rutin på min vardag och mitt liv.

 

Har bara kommit in i något konstig period nu. Tänker lite för mycket på allt.

Istället för att bara leva i nuet som är så underbart.

Jag trodde inte jag kunde må så här bra som jag gör nu.

Men som sagt den där stenen på mitt bröst om att inte orka eller vet vad jag ska göra måste försvinna.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0