Torsdag - idag

Torsdag:
I torsdags träffa jag Janna. Det var mer än ett halv år sedan vi träffades sist. Tiden har verkligen gått snabbt.
Ändå sen jag flytta hit så har tiden bara rusat förbi känns det som.
Vi träffades iaf på Odenplan. Käka supergod sushi och sedan en fika på ett mysigt fik.
Massor med prat och skratt blev det så klart.  Jättekul att träffa henne.

Fredag:
Först blev det jobb. När S kom hem blev att gå ut och käka lite. Blev på en mysig spansk tapasbar. Första gången jag käkar det faktiskt.
Maten var jättegod, skulle absolut kunna käka där igen. Jag är ju lite små kräsen av mig.
När vi var klara så gick vi vidare till Hard rock cafe. Blev god drink och fotboll.

Lördag:
Vi skippade att käka frukost hemma. Utan vi gick till mitt jobb istället och käka där. Blev god pesto och mozzarela macka.
Sedan begav vi oss till studion på Östermalm. Bröderna höll på några timmar och som avslut käka vi på Koh phangan. Jättegod mat och världens största öl.
Bröderna S känner ägaren så vi behövde inte betala. Vi fick in ett tomt kvitto. Lite roligt.
Sedan blev det mys på kvällen.

Söndag:
En halv rolig dag.
Det blev jobb, visning, jobb och sedan lugnt. Så en söndag förmodligen ska vara.

Idag:
Jobb, tvätt, städ och disk. Nu lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0