Eskilstuna


Det har varit fartfyllt sen i fredags. Har hunnit med mycket, träffa underbara människor, fått massor med energi och så mycket skratt och glädje.

Fredagen bestod av att jag, min far och mor åkte till Köping, träffa en stenhuggare. Så äntligen är gravstenen på G. Bestämde vad det skulle stå, vad det skulle vara på och allt sånt man gör.
Kommer bli väldigt fint om det blir som bilden man har i huvudet.
Rensa bort tre skor från min "samligen", men har ju tre nya så det gjorde ingen skillnad. Tänkte rensa garderoben också, men det han jag inte med.
På kvällen blev det myskväll hos Natalie, massor med tjejprat, filmys och massor med tid att ta igen. En bra fredag här i Eskilstuna.
Lördagen vakna jag upp och kände att vilken härlig och fin dag, denna dag kommer bli kanon.
Det blev lite tvätt, städ och sedan drog jag iväg till Patrycja. Där vi plus Rooa fixa oss ihop.
För två månader sedan fixa Rooa ihop en återträff för oss som känt varandra sen 6-års.
Blev käk på Grappa, fika på ett fik och drinkar på Hå´pes. Vilka otroliga tjejer och människor det är. Ser fram emot nästa träff.
Idag blir det att åka till Stockholm, gud vad man längtat efter S.
Michael kommer senare, då blir det väl käk och prat. En suverän helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0