Lite jobbigt

När allt i livet inte är på topp så funderar man alltid mer än vanligt. Tänker på allt från sig själv till andra och annat som finns i sitt liv och vad som inte finns.
Vad vill man, hur vill man ha sitt liv, med vem och vilka?
Jag vet mycket, men lika mycket vet jag inte. Det finns många fantastiska människor i mitt liv och det är jag så extremt glad för.
Det ända som verkligen trycker i mitt hjärta är den saknaden efter mina bröder, smärtan som jag har efter minnen och bilder i hjärnan, dom sista dagarna med dom i livet eller i ett vitt rum.
Att föröska visa sig stark och glad funkar inte alltid, jag känner mig och är så himla glad och lycklig. Får jätte mycket skratt och glädje i min vardag, men ibland kan minsta lilla bara få igång massa dåliga tankar och då går det inte alltid att hålla igen tårarna.

Nu känns allt helt okej, är glad och det är fint väder. Tänker lite på igår kväll bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0