Helgen


I fredags blev det tandläkaren tidigt på morgonen, ska ätnligen bleka tänderna. Det var halva priset så ja, varför inte passa på. Jag gillar ju inte direkt mina tänder. Ska även fixa en framtand, har bittit bort en bit.
Sedan blev det jobb och på kvällen blev det Dans Dakar.
Grymt roligt, bra musik, god dricka, roligt sällskap med bröderna S.
Sån skön stämning. En kanon kväll/natt. Eric Prydz, SMk, Bloody Beetroots mfl.

Lördagen blev det jobb "tidigt", sedan åkte vi till Eskilstuna.
Grill hos S mor, jätte gott och roligt. Åkte hem och fixa mig sedan blev det lite dricka/"fest" hos en i gamlastan. Blev sedan utgång på Brasses. Var väl så där.
En kanon kväll.

Söndagen blev det att fira lite morsdag. Lite sol, äpplepaj, Natalie kom förbi och sa hej en trevlig söndag.

Måndag blev det jobb och färgning av mitt hår på kvällen. Hjärtat hjälpte mig, eller han gjorde typ allt, jag dela upp benor. Vilken talang killen har. Det blev mörkare rött, ska göra en sak till om det går, men får kanske vänta några dagar. Härlida dagar som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0