2 månder idag

Att det redan har gått två månder sen jag fann dig.
Det känns som att det var igår den hemska mardrömmen började.
Jag vet att du har det bra där uppe med Philip. Men jag och Michael behöver er båda två lika mycket.
Kan inte mer än att bara se framåt och tänkte på att du skulle bli stålt över det man gör.
Du tjata alltid på mig att jag skulle flytta och börja om.
Nu är det snart dax att jag gör det. I morgon åker jag och min pappa till IKEA & Chilli för att handla lite och på långfredagen flyttar jag. Jag önskar bara att du skulle vara med. Philip också.

Saknar dig nu och för alltid storebror. <3


(Alexander och Philip - som små)


Kommentarer
Postat av: åza

sv fy, vad taskig du är sofia :'( GE MIG!

2010-03-24 @ 18:29:51
URL: http://awzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0