1.5 år har nu gått. Alexander <3

Vad ska man säga. 1.5 år sedan, hela 18 månder sedan så visste jag inte vid denna tid vad som jag skulle väntas hittas när jag kom hem från Uppsala, där jag var.
Var i Uppsala med två vänner och kolla på Hoffamestro. Sov på Mc donald, sov på tågstationen, visste inte att när jag kom hem skulle jag fina dig. Att en störr...e mardröm som jag redan levde i skulle bli värre. Trodde jag skulle komma hem och sova, sova lite skönt efter en så jäkla skön dag och kväll i Uppsala. Utan kom upp för trappan och såg det jag aldrig trodde jag skulle få se eller upplelva, som jag hoppas ingen kommer att få uppelva.
Att tiden kan ha gått så fort. Hälsar på dig och Philip senare idag. ♥ Syster eran, den ända ni hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0